Jennifer Moreno

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennifer Moreno - 24 mars 2013 17:21

Alo


Idag kom jag hem från Elefanton och sedan så stack jag direkt in till stan för att träffa Sara och Kajsa som satt uppe på ett underbart och fint tak.

Där satt vi och fikade med te, kaffe och frukt.

Frös ihjäl lite, skrattade lite, drack lite, dog lite, lyssnade på mysmusik lite, rökte lite och åkte hem,


Nu har jag precis käkat lite mat och sitter och softar och sånt nuuuuu.


NU SKA JAG cHILLAAaa   


 


Vill faktiskt bara tillägga att, jag är väldigt kär i min kära pojkvän

Av Jennifer Moreno - 22 mars 2013 10:31

 


AYO


Lyssnar på Vit Päls och uppskattar det.

FREDAG OCH SÅNT NUUUU. Och det är sol  


Idag bär det mot Veinge City


MÅR SÅ jÄVLA BrAAAA IdAAAG!!! Det är sinnessjukt 

Plus att jag är kär och glad, sen att bra musik förstärker känslan mer är ju bara så jävla bra.


HEJDÅ nu ska vi käka, sen så ska vi ha fruktstund 


Av Jennifer Moreno - 22 mars 2013 00:19

Ay

Idag var jag i skolan och som vanligt, så var det väldigt... Man kan säga att jag kom ju ingen vart idag heller. Haha story of my life (in school)

Well, slutade skolan, gick hem med SaraBajs, hon åkte hem, jag fulsomnade på soffan till klockan halv åtta eller något så. Fikade med Anton, Hampus och Felicia, kom hem för ungefär 1 timme sedan och nu har jag legat och läst i körkortsboken som kom idag. Weiii

Ligger och lyssnar på Beirut i mörkret.
Ska sova.
Hejdå.
Godnatt.
Här är jag.

Av Jennifer Moreno - 19 mars 2013 09:38

Vaknade för 40 minuter sedan och tänkte "Ja! Om jag går och käkar frukost nu lite snabbt kan jag komma tillbaka och lägga mig oc sova sen så behöver jag inte tänka på frukost sen!"

Som den fuckern jag är, så nej. Självklart så somnade jag inte om. Så nu ligger jag här och är vaken som en jävla skoghare på crack!


Igår var jag arg och ledsen, idag är jag trött.

Måste plugga. Måste städa. Måste tänka klart. Måste göra en massa, men ja ja. Allt fixar väl sig, antar jag!

Av Jennifer Moreno - 14 mars 2013 21:44

Aloalo


Ligger och böööögar mig med Vampire Diaries i mitt fina mysiga rum.

Längtar tills imorgon då min kära Anton kommer hit

Då skall det bli mys och allt! 


Vill visa mitt rum!!!!!!

   


Peace out eller något?

  

Av Jennifer Moreno - 14 mars 2013 07:49

Alo

Har fått dubbelsäng nuuu å sånt
Bor hos mamma och trivs mycket!

Ligger i sängen och väntar på att min kera ven Ronja ska komma och hämta mig så vi kan åka till skolan

Trött och röksugen

Hörs å sånt
Bai

Av Jennifer Moreno - 12 mars 2013 00:49

Så nu om, förhoppningsvis, 3-4 veckor så kommer jag att vara klar med det mesta som får mig att må dåligt i livet.

Det firar jag med ett
GODNATT

Av Jennifer Moreno - 10 mars 2013 21:09

Idag har ju inte varit världens bästa dag alltså. Ganska så väldigt smånere
Vaknade av inte 7 knack utan 4739 knack på min dörr... Mer om det tänker jag inte nämna av resonabla själ.

Sen har jag kollat på Sagan om ringen (mina absoluta favoriter) med min 5 åriga kusin!

Mina två negrinnor kom sedan och nu sitter vi och dricker te och leker med bokstavskex.

STUDIEDAAAG IMORGON
VILL_DÖDA

Presentation

Jennifer.
18 år.
Halmstad.
Min blogg om allt osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards