Jennifer Moreno

Alla inlägg under september 2013

Av Jennifer Moreno - 10 september 2013 22:05

Ehm, jag har faktiskt varit ganska inaktiv med denna. Men nu när jag är arbetslös så kanske denna kommer till användning nu när jag inte gör ett jävla skit om dagarna, förutom att vara med min två små rosungar <3

 

Aja, Anton har flyttat till Eksjö, han har börjat plugga där osv. 

Så den 4:de Oktober är det dags för mig att flytta till honom! Till en (förhoppningsvis) fin lägenhet. Längtar som in i helvete! Verkligen, har inte velat något så mycket på ett väldigt bra tag! Väldigt väldigt bra tag, det enda jag kommer att saknar är hur väl jag känner till en stad. Fast, vafan, Eksjö är väl mindre än Halmstad, såattuh.

 

Den 20:de ska vi ha en maskeradavskedsfest för Sara, Kajsa, Anton och mig. Eftersom vi flyttar ungefär samtidigt allihopa, så vi ska samla ihop våra kompisar och fira det tillsammans allihopa! Kommer bli jättemysigt och kul, tror jag.

 

Just nu väntar jag på att Anton ska ringa mig. Mår lite smådåligt. Men inget att nämna!

*väntar*.... *väntar*.... *väntar*.... Ska kolla lite på Simon & Lewis medans jag väntar.

 

Hade gatt 

HÄR!

Presentation

Jennifer.
18 år.
Halmstad.
Min blogg om allt osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards