Jennifer Moreno

Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer Moreno - 19 april 2013 11:38

Jag känner mig inte så busig och glad som jag borde idag.

Av Jennifer Moreno - 18 april 2013 22:40

   

Idag har det varit en massa dvärghamstergosande och saftkalas med slipsar och stora killar.
GRATTIS SARA

Av Jennifer Moreno - 15 april 2013 14:01

Hej

Idag sitter jag i skolan och försöker göra en massa grejer. FÖRSÖKER


Det går fan inte bra, kan jag säga.

Jag har jobbat effektivt som tusan, men jag har inte lyckats göra nödvändiga grejer alls!

I alla fall, såå ehm... Nä inget speciellt alls.


Idag ska KajsaBajsa och jag baka kanelbullar, dricka mjölk och dricka te och sitta på en fin och mysig park och lyssna på fin och mysig musik!

WUUH

Medans SaraPara ska vara hemma och plugga och tråka sig. BLÖ


Jag har haft en väldigt mysig helg också.

 


HEJDÅ MIN WANNABE-BLOGG

HEJ KANELBULLAR

Fuck you, fuck everybody.

Av Jennifer Moreno - 13 april 2013 01:56

Tänker inte säga hej på något vis alls ikväll.

Jag har tänkt på hur jävla mycket man säger att man ska göra saker och ting sen så bara skiter man i att lyssna på sitt smarta jag och ligger och dör istället för att göra något intelligent av sitt liv.
Varför gör man inget?

Och varför beter sig alla så konstigt mot alla, från att vara en bitchcunt till världens snällaste. Idk, ärligt talat vill jag bara veta vad alla tänker på ibland. Så man själv ska kunna förhindra att något idiotiskt ska hända.
Nu säger jag inte att jag själv är bättre än alla andra, för det är jag inte. Ingen är bättre än någon alls.
Men vissa tänker ju bara med sitt jävla anus ibland.

Nu ska jag sova och lyssna på mysiga José Gonzalez.
Gn å sg
Puss

Av Jennifer Moreno - 9 april 2013 20:36

Yo


Ikväll, ser jag ut såhär och är sjuk

 


Ligger i min säng och svarar på ganska random frågor på ASK.FM

http://ask.fm/jennifermorenobudini

Sen idag har jag inte gjort ett skit.

Eller jo, vi hyrde en lokal till min studentmottagning!

Sen har jag bara varit i skola och mått sjuk.


Idag ska jag lägga mig tidigt och sova och drömma fina drömmar så att jag kan krya på mig hemma.


Gn 

Ps. Hejdå

Av Jennifer Moreno - 9 april 2013 10:29

Hello friend.


Nu på sistone så har det hänt väldigt mycket och sånt.

Jag har fått jobb, på världens finaste sommarcafé! 
Min studentmössa har kommit, studenten närmar sig snabbt som fan och jag har blivit sjuk.   


Min studentmössa ser ut såhär  V

      


Well well, nu ska jag ta och springa iväg och do something.

HEJDÅ ERA JÄVLA MOTHERFUCKERS



Presentation

Jennifer.
18 år.
Halmstad.
Min blogg om allt osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards