Jennifer Moreno

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

vad fan

Av Jennifer Moreno - 23 juni 2013 16:58

Hey


Jag är bara så jävla osäker på allting just nu, det kommer såna otroligt jobbiga vågor av känslor ibland.

Orkar inte ens.


Vill bara prata med dig och förklara hur exakt allting i mitt huvud ligger till, hur jag känner för dig, hur jag vill att det ska vara, hur jag vill att jag ska vara, hur jag vill att du ska vara. Jag vet bara som vanligt inte hur jag ska få ut allt skit.

Önskar man kunde läsa mina tankar när man var osäker på hur det ligger till här.

Så fort du åker, så saknar jag dig samma sekund du går utanför dörren? Vad fan.


Jag vill att allt ska vara som det brukade vara förut, enkelt och bara en massa flyt!


Jag vill att mina dvärghamstrar ska förvandlas till små gosiga hundar.


Hej då, låt mig vara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Moreno - 16 december 2013 20:19

Av Jennifer Moreno - 10 september 2013 22:05

Ehm, jag har faktiskt varit ganska inaktiv med denna. Men nu när jag är arbetslös så kanske denna kommer till användning nu när jag inte gör ett jävla skit om dagarna, förutom att vara med min två små rosungar <3   Aja, Anton har flyttat till ...

Av Jennifer Moreno - 8 maj 2013 19:00

Hej   Jag ska försöka mig på Coldplay igen, det är ju trots allt mitt favorit band. Jävla as, är du!!   Well well, ja, jag har skaffat mig en ny dator, Macbook Pro 15 (begagnad)  Den funkar så jävla bra, och eftersom jag sålde min iMac ti...

Av Jennifer Moreno - 19 april 2013 11:38

Jag känner mig inte så busig och glad som jag borde idag.

Presentation

Jennifer.
18 år.
Halmstad.
Min blogg om allt osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards